Van Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Van Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Van Dubai naar Bangkok

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

11 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Vanuit Dubai vlieg ik verder naar Bangkok. Prima op tijd vertrokken. Dit keer heb ik twee lege stoelen naast me. Meest comfortabele vlucht ooit, tijd vloog dan ook voorbij.. Lekker eten, wijntje, voeten omhoog, kussen en deken erbij, film aan (Big Hero 6.. en later nog Frozen. Hiervan helaas ook het einde gemist, maar ja, let it gooo...) eeen er is wifi! Kan ik de boel nog een beetje bijhouden. Dat is altijd fijn. Het enige wat in dit vliegtuig ontbreekt is de fijne sterrenhemel op het plafond. Bij aankomst door de paspoortcontrole, wachten op de bagage, toen eerst thaise baht gepint en in de rij voor de taxi. Het duurde even voor mijn taxi chauffeur wist waar mijn hotel was, maar uiteindelijk ben ik er dan toch. Wat een gezellig straatje kom ik in terecht! En dat om inmiddels half twee 's nachts. Ik word naar de kamer gebracht en jaaaaaa daar is Josephine! Eindelijk. Wat raar om elkaar hier aan deze kant van de wereld te ontmoeten. Veel te veel te vertellen natuurlijk dus pas tegen vier uur gingen we slapen. Hoewel het voor mij nog als laat in de avond voelde. Josephine ziet dit geloof ik als 5-sterren hotel na de hostels waar ze heeft geslapen. En ik eh naja, het ziet er oke uit. En er staat een heerlijk bed. Benieuwd waar we nog allemaal terecht gaan komen Verder heeeeeerlijk geslapen na deze lange reis! Eens kijken wat de dag ons vandaag gaat brengen hier in Bangkok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Drie weken rondreizen in Thailand.

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2015

Last but not least

29 Maart 2015

Don't worry, be happy

27 Maart 2015

Same Same, but different

26 Maart 2015

Rondje eiland

25 Maart 2015

The Day After
Merel

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 15268

Voorgaande reizen:

09 Maart 2015 - 30 Maart 2015

Thailand

22 Oktober 2013 - 18 November 2013

Reis door de Filipijnen!

Landen bezocht: