Van Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Van Dubai naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Van Dubai naar Bangkok

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

11 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Vanuit Dubai vlieg ik verder naar Bangkok. Prima op tijd vertrokken. Dit keer heb ik twee lege stoelen naast me. Meest comfortabele vlucht ooit, tijd vloog dan ook voorbij.. Lekker eten, wijntje, voeten omhoog, kussen en deken erbij, film aan (Big Hero 6.. en later nog Frozen. Hiervan helaas ook het einde gemist, maar ja, let it gooo...) eeen er is wifi! Kan ik de boel nog een beetje bijhouden. Dat is altijd fijn. Het enige wat in dit vliegtuig ontbreekt is de fijne sterrenhemel op het plafond. Bij aankomst door de paspoortcontrole, wachten op de bagage, toen eerst thaise baht gepint en in de rij voor de taxi. Het duurde even voor mijn taxi chauffeur wist waar mijn hotel was, maar uiteindelijk ben ik er dan toch. Wat een gezellig straatje kom ik in terecht! En dat om inmiddels half twee 's nachts. Ik word naar de kamer gebracht en jaaaaaa daar is Josephine! Eindelijk. Wat raar om elkaar hier aan deze kant van de wereld te ontmoeten. Veel te veel te vertellen natuurlijk dus pas tegen vier uur gingen we slapen. Hoewel het voor mij nog als laat in de avond voelde. Josephine ziet dit geloof ik als 5-sterren hotel na de hostels waar ze heeft geslapen. En ik eh naja, het ziet er oke uit. En er staat een heerlijk bed. Benieuwd waar we nog allemaal terecht gaan komen Verder heeeeeerlijk geslapen na deze lange reis! Eens kijken wat de dag ons vandaag gaat brengen hier in Bangkok.