Shark Bay - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Shark Bay - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Shark Bay

Door: Josephine

Blijf op de hoogte en volg Merel

20 Maart 2015 | Thailand, Koh Tao

We hebben de dag begonnen met het beste ontbijt ooit (als blijft yoghurt, fruit en muesli het no 1). Tijdens het ritje naar ons resort hadden we al een bakker gezien, dus alle reden om vanmorgen even terug te lopen en een ontbijt samen te stellen en mee te nemen naar ons balkon (de ideale plek om een ontbijt te hebben). Ongelooflijk lekker; Panini, croissants, bruschetta’s en tortilla…. En natuurlijk als afsluiter nog een yoghurtje. Na dit goede ontbijt waren we helemaal klaar om de rest van de dag snorkelend door te komen. Toch besloten om toch weer bij ons voor het hutje het water in te gaan om op zoek te gaan naar de haaien, want die moeten er zitten. Het heet niet voor niks Shark Bay. Overigens zijn het geen gevaarlijke haaien, het gaat om de black tip reef sharks. En ja hoor, we hebben ze gezien! Zelf 9 stuks! En zelfs ook een prachtige zee-schildpad van minstens 1.5 meter. De dag kan niet meer stuk (ondanks dat het water niet kristal helder is). Na het dobberen in het water hebben we ons na een tijd aan wal gelegd… Zonder handdoek of dergelijk gewoon op het zand in de zon gelegen. Heerlijk ontspannen, al werden we steeds witter van het zand en begon het ook steeds meer te jeuken. Einde van de middag terug naar ons hutje om de dag af te sluiten op ons balkon met uitzicht op zee. Wat is het leven toch mooi!!