De reis gaat verder - Reisverslag uit Ban Hua Wai, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu De reis gaat verder - Reisverslag uit Ban Hua Wai, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

De reis gaat verder

Blijf op de hoogte en volg Merel

17 Maart 2015 | Thailand, Ban Hua Wai

Vanmorgen konden we lekker wat uitslapen. Hierna moesten we onze spullen weer verzamelen en uitchecken bij onze kamer. Eind van de middag pakken we de nachttrein weer terug naar Bangkok. Vanuit hier kunnen we uiteindelijk weer door naar het zuiden. Nu dus nog de hele middag de tijd. Tussendoor wilden we nog even zwemmen. Verder als in de zon zitten zijn we niet gekomen. Het zwembad was al een aantal dagen niet schoongemaakt zo te zien, want van helder blauw water was het veranderd naar groen en troebel. We bedachten welke ziektes we ervan op zouden kunnen lopen en toen besloten er dus maar gewoon uit te blijven. Eind van de middag met alle spullen in de tuktuk naar het station. Wij namen zelf de minste ruimte in.. Tickets gekocht, gegeten en de trein in. Nou, daar zitten we weer. 15 uur de andere kant weer op. We hebben een tas met eten en drinken, een boek, muziek en altijd nog genoeg gespreksonderwerpen. Deze treinreis komen we ook makkelijk door.
We lezen leuke boeken tot nu toe: "the alchemist", "the monk who sold his ferrary" en "pogingen iets van het leven te maken". Interessante levenslessen en een dosis humor.
Nog drie uur tot Bangkok...