Chill en relax - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Chill en relax - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Chill en relax

Door: Josephine

Blijf op de hoogte en volg Merel

14 Maart 2015 | Thailand, Chiang Mai

Gisterenavond hebben we onze dag afgesloten met een rondje, of zeg maar ronde want het is gigantisch, over de avondmarkt. Ongelooflijk veel leuke en originele dingen gezien, inclusief hoe het ijs wordt gemaakt zoals te zien is op het beroemde You-Tube filmpje! Zie ook nu onze upload ;)
Vandaag hebben we de dag heerlijk kunnen beginnen met uitslapen. Daar hadden we allebei naar uitgekeken. Zo fijne gedachte ook dat we de dag verder rustig aan kunnen doen. Met die gedachte had Josephine zin om Merel te verassen met een Nederlands samengesteld ontbijt-op-bed-service (thee en koffie van de Starbucks, yoghurt van de 7 Eleven, fruit van de markt en muesli uit Nederland….. Love it!). Ondertussen ook een boekenwinkel gevonden in Chiang Mai, wat ook fijn is als je de hele dag van plan bent om naast het zwembad te liggen. Dat is ook wat we vervolgens ook hebben gedaan. Echte ligstoelen waren er niet, dus laken op de grond de zon volgend en af en toe een duik in het water. Ideaal als het tussen de 32 en 35 graden is!
Vandaag hebben we de plannen alweer omgegooid. Morgen gaan we geen trekking doen wat eerst de bedoeling was, maar we gaan overmorgen zelf twee dagen naar het National Park hier in de buurt. Vanavond hebben we weer een Thaise massage genomen en lekker Mexicaans gegeten. Weer eens wat anders als rijst, Nu uitgerust genoeg om morgen weer wat actiever te zijn.