Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Merel

19 Oktober 2013 | Nederland, Utrecht

Het is al bijna zover! Nog 3 nachtjes slapen en dan vertrekken we.
Inmiddels hebben we bijna alle spullen bij elkaar verzameld en is de stress van het tassen inpakken begonnen (hoe neem je spullen mee voor een maand reizen, zonder dat het meer als 20kg is).
Wat een keuzes hebben we moeten maken. Welke klamboe gaat het worden? Welke camera word het en welke SD-kaart komt daarin?
Nemen we een heuptasje of een halstasje of iets anders mee, en waaaar gaan we die dan kopen en welke is het meest handig?? Gaat er een koffer of een backpack mee? Of toch een weekendtas? Welke schoenen moet je aan, welke neem je mee. Wat doe je aan in het vliegtuig? Hoeveel lange en korte mouwen heb je nodig, lange broeken, korte broeken, shirtjes, handdoeken en ga zo nog maar even door...
Verder telkens weer de reis bekijken, wat gaan we doen, wanneer en hoe? En wat willen en kunnen we daar nog allemaal doen? Keuzes zat, erg rustig zullen we het niet gaan krijgen.
Ook stiekem steeds kijken hoe de weersvoorspellingen zijn op de eerste dagen dat we daar zijn. Dat wisselt regelmatig tussen zon, regen en zware onweersbuien, dus geen idee wat we kunnen verwachten. Een ding is zeker. Het is lekker warm.
Volgende verslag volgt zo snel mogelijk als we eenmaal op reis zijn. Als we nergens internet/wifi hebben of het om de een of andere reden niet lukt om dit up to date te houden, dan zal het erg stil blijven en komen de verhalen als we terug zijn!

• 21 Oktober 2013 - 19:56

Brigitte:

Lieve meiden, ik wens jullie een heel goede en fijne reis. Geniet ervan!! Jullie verdienen het. Xxx Bri

• 26 Oktober 2013 - 20:20

Nayeri:

lieve lieve dames

Ik kan me helemaal in jullie stress vinden. maar jullie moeten vooral genieten.
    heel veel succes en tot heeeeel. snel