De allerlaatste... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Merel Josephine - WaarBenJij.nu De allerlaatste... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

De allerlaatste...

Blijf op de hoogte en volg Merel

18 November 2013 | Nederland, Schiphol

Aangekomen bij Singapore bleken veel mensen uit ons vlietuig een overstap te hebben. We zouden aankomen in terminal 3 en daar ook weer vertrekken. Volgens de stewardess dichtbij, dus dat moesten we kunnen redden. We hebben een klein sprintje ingezet richtig gate B3. Na tien minuten stevig doorlopen en nog steeds geen gate in zicht, zijn we maar even gestopt bij het toilet. Toen we daaruit kwamen stond er 'gate closing' bij onze vlucht. Het laatste stuk maar rennen, weer door de controle heen en nét op tijd om het vliegtuig nog in te mogen!!! Wat een geluk. Helaas hebben we nu geen aandenken aan Singapore kunnen kopen en onze dollars nog over. Nou, moeten we nog maar eens een keer terug... Hijgend kwamen we als laatste aan in het vliegtuig. Uiteindelijk toch nog 40 minuten vertraging opgelopen. Rustige vlucht gehad. 13 uur duurt lang, maar aan alles komt een einde. Dit was onze 8e en laatste vlucht van onze reis. Iets na 6 uur nederlandse tijd, zijn we geland op schiphol. Het blijft ongelofelijk hoe snel de tijd is gegaan deze weken! Zodra we over de helft waren, was het zo voorbij. Aan de andere kant lijkt het door de vele ervaringen die we hebben opgedaan, dat we maanden zijn weggeweest. Nederland is een enorme omschakeling! En wat is het koud... Maar wat hebben we het fantastisch gehad! En wat zijn we dankbaar dat alles goed is gegaan! We hebben enorm veel meegemaakt en de Filipijnen hebben zeker een plekje in ons hart gekregen.

• 18 November 2013 - 13:06

Mw.den Hartog:

ja dit is de laatste jullie zijn thuis en het is hief kouder dat klopt maar jullie
    vermelden niet hoelaat jullie geland zijn.
    tot gauw.
    liefs Oma

• 18 November 2013 - 15:47

Brigitte De Zeeuw:

Lieve meiden,

Welkom thuis!!!!! Het is inderdaad balen als je weer op dat koude schiphol staat. Kan me helemaal voorstellen. Maar voor alle thuisblijvers en met name de ouders, is het ook heel fijn dat jullie weer veilig en wel terug zijn.

Liefs Brigitte

• 18 November 2013 - 22:56

Nayeri:

Jippieee eindelijk terug maar wat een stress de late vlucht da aan.. Haha
    welkom weer thuis