Seafari Beach Resort - Reisverslag uit Magambac, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Seafari Beach Resort - Reisverslag uit Magambac, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Seafari Beach Resort

Blijf op de hoogte en volg Merel

14 November 2013 | Filipijnen, Magambac

Vanmorgen uitgeslapen. Dat was wel nodig na onze lange dag gisteren. Om kwart over tien stond het ontbijt op ons balkon. Daarna zijn we naar beneden gelopen om bij het zwembad te gaan liggen. Plekje gevonden in de zon en toen lekker ons boek lezen. Af en toe even afkoelen in het zwembad, want voor het eerst vonden we het echt heel erg warm. Vanuit het zwembad uitzicht op de zee. Prachtig, echt vakantiegevoel. Later zijn we voor de deur gaan snorkelen, maar het water was troebel en onrustig. Dus daar waren we snel klaar mee. Rest van de middag op ons prive plateau gelegen met boek (tonneke: boek is uit en is daarna naar de prullenbak verplaatst, kaft liet los, niet meer de moeite. Wel erg spannend verhaal!). Rond vijf uur weer naar boven, maskertje genomen en gedouched. Het eten werd weer heerlijk op ons balkon gebracht en daarna hadden we een massage gereserveerd. Dat was wel een andere als vorige keer! Overal is op geduwd, gedrukt, getrokken en geslagen. Wel erg lekker. Wat zullen we zometeen lekker slapen! En dat moet ook wel, want morgen om half 6 kunnen we de zonsopkomst kijken vanaf ons balkon en om 6 uur worden we voor het hotel opgehaald met een boot. We gaan.eindelijk zwemmen met de walvishaaien!!! Goodnight.

• 14 November 2013 - 14:12

Mw.den Hartog:

hallo lieverds,
    ben blij dat jullie een rustige dag hebben gehad en wens jullie nog veel plezier
    toe ja jullie maken wel wat mee zo'n eind van huis maar ben blij als jullie weer gezond
    terug zijn. wens jullie nog een fijne dag toe en tot morgen.
    veel liefs alletwee Oma