Van Puerto Princesa naar El Nido - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Van Puerto Princesa naar El Nido - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Van Puerto Princesa naar El Nido

Blijf op de hoogte en volg Merel

04 November 2013 | Filipijnen, El Nido

Vanmorgen om tien uur werden we weer opgehaald bij ons resort in Puerto princesa. Met een minibusje, samen met vier anderen, gingen we richting El Nido. Een plaats in het noordoosten van het eiland palawan. Voornamelijk rijstvelden en waterbuffels gezien en af en toe een dorpje. Het was een rit van ruim 6 uur. Het laatste stuk was onverhard. volgens de chauffeur 'A free massage'. Ik weet niet of we er beter van geworden zijn. Tussendoor twee keer korte pauze gehad om te plassen, te lunchen en foto's te maken. Nu weer een nieuw hotel. Marina garden. (De 5e sinds het begin van onze reis). Dit keer zitten we pal op het strand. De kamer is niet zo mooi en erg klein, maar ik verwacht dat we er weinig tijd zullen doorbrengen. Aangezien we pas iets voor 17u arriveerden, hebben we niets meer gedaan. Wel hadden we al honger, dus dit keer maar wat vroeger op zoek gegaan naar een restaurantje. Meteen hiernaast zitten verschillende restaurantjes op het strand. Overal even gekeken wat voor eten ze hebben en wat de prijs is. Uiteindelijk bij Pukka Bar terecht gekomen. Een leuk restaurantje met reggae muziek en lekker eten. De komende avonden kan je ons hier vinden. Eerst zaten we nog op het strand, een uur later bijna in de zee. Over het zand heen gelopen, door het water terug. Morgen gaan we islandhopping. Er schijnen erg mooie stranden tussen te zitten. We wachten weer af. Alles is telkens een grote verassing :).

• 04 November 2013 - 14:56

Mw.den Hartog:

hallo lieverds,
    jullie zijn er maar druk mee maar zo te lezen genieten jullie enorm en dat is fijn en eten doen
    jullie ook goed.
    het weer hier is niet zo best regen en nog eens regen.
    wens jullie veel plezier toe en wacht nog steeds op een leuke kaart van jullie
    ik zit n.l.niet op feecebook zoals velen doen en die genieten van jullie foto's.
    heel veel liefs en Jos heb je mijn antwoord nog gehad op jouw email aan mij.
    Oma

• 04 November 2013 - 15:15

Rob:

De komende avonden kan je ons hier vinden.......oké, komen we morgenavond even langs.....;-)

• 08 November 2013 - 06:19

Nayeri:

het dames
    wat een avontuur zeg. maar het is weer fijn om te lezen waar jullie nu zien en hoe het eruit ziet. ben benieuwd naar die mooie stranden.

succes en boog veel plezier
    dik ke kus
    nayeri