Happy birthday - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Happy birthday - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Happy birthday

Blijf op de hoogte en volg Merel

10 November 2013 | Filipijnen, El Nido

Vandaag officieel de 26e verjaardag van Merel! We werden wakker met het bestelde zonnetje speciaal voor Merel natuurlijk! Bij het ontbijt hoorde ook een verjaardagverrassing: de twee serveersters in het restaurant hebben een mooi fruittaartje met kaarsje gebracht en happy birthday gezongen. Het verjaardagsgevoel was bereikt! Na het ontbijt wilden we onze spullen inpakken, maar toen we nog amper in onze kamer waren werden we al geroepen dat ons busje klaar stond voor vertrek naar El Nido. Voor de derde keer maken we de tocht van 7-8 uur mee. Van links naar recht, in het busje,uit het busje, vele bomen omgevallen, meerdere aardverschuivingen en veel losse takken. Duidelijk dus sporen van de tyfoon. Bij aankomst was het nog niet zeker of we drie nachten in ons hotel konden blijven, maar gelukkig werd dit al snel toch bevestig. Alhoewel gelukkig? Een nachtje strand had misschien ook wel wat. Na een verfrissende douche weer naar het restaurant met de beste wifi. Conclusie: hetzelfde hotel, zelfde restaurant en natuurlijk dezelfde bar om de verjaardag van Merel gezellig af te sluiten!

• 11 November 2013 - 10:02

Mw.den Hartog:

hallo lieverds,
    Merel van harte je bent net zo jong als Josje.
    ben blij dat alles goed gaat bij jullie want wij horen het hier op het nieuws en in de krant
    die bewaren wij voor jou Jos.
    wens jullie nog een fijne dag vandaag en tot morgen
    veel plezier.
    Oma

• 11 November 2013 - 11:00

Ted Kuijpers:

hallo meiden .gelukkig is alles goed met jullie.als je de kranten leest en de t.v. ziet was het wel heftig.hopelijk hebben jullie niet teveel last met een vervolg van de reis maar dat is natuurlijk een egoistische opmerking alleenom de zorgen voor jullie welzijn.verder was het stukje over de verjaardag wel erg kort. te lang doorgegaan met feesten? veel plezier nog en tot ziens in ons koude landje.opa en oma kuijpers.

• 11 November 2013 - 21:53

Nayeri:

Hoi
    voor zoveelste keer van mij

van harte gefeliciteerd merel. en verjaardag en een ervaring om nooit te vergeten
    Liefs

hard gezegd maar tot maandag.. jipppppieee dat klinkt heel erg dicht bij maar het is nog een dik 7 dagen te gaan

veel plezier nog