Stranddag - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Stranddag - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Stranddag

Blijf op de hoogte en volg Merel

11 November 2013 | Filipijnen, El Nido

Vanmorgen weer een keer uit kunnen slapen. Toen op ons balkon lekker aan het ontbijt en nog een tijd zitten theeleuten. Toen we de enorme kan heet water toch niet op bleken te krijgen, besloten we dat het tijd was om te gaan. we hadden van een mooi strand gehoord: Las Cabanas. 15 min met de tricycle. Bij aankomst moesten we eerst nog over een spannend zandpad door een soort jungle. Af en toe kwamen we waterstroompjes tegen, waar ze gelukkig houtschijven in had gelegd en we toch met droge voeten verder konden. Af en toe nog een plank om overheen te lopen en een heuvel op en af. Weer erg avontuurlijk. En toen was daar na tien minuten het strand! Werkelijkwaar prachtig! Heerlijk zand, nog fijner water, geen golven en heel veel palmbomen. En dat met uitzicht op een deel van de vele eilandjes die hier in El Nido zijn. Met Helicopter Island als toppunt. Urenlang doorgebracht op het strand en af en toe even zwemmen in de zee. Wat was het heerlijk! Morgen weer! Daarna terug naar het hotel, zorgen dat al het zand weer van ons afging en weer uiteten bij Lucky Alofa, ons favoriete restaurantje (mede dankzij de goedwerkende wifi). Ook lekker eten! Merel een chicken burrito en josephine een pastacurry (die net even veel te heet was). Rest van de avond lekker rustig. Naar onze vertrouwde Pukka bar. Helaas speelt vanavond niet onze reggaeband, maar een soort mislukte rockband. We zijn geen fan, morgen beter! Misschien kunnen we weer eens 'vroeg' naar bed.

• 12 November 2013 - 17:21

Mw.den Hartog:

hallo lieverds eindelijk horen wij wat het is bij ons de 12e en gisteren hadden wij niets
    gehoord nu gelukkig wel.
    zijn blij dat alles goed gaat bij jullie want als je hier op TV alle ellende hoort dan zijn
    wij blij als jullie weer gezond terug zijn.
    nog veel plezier en veel liefs
    Oma

• 12 November 2013 - 20:38

Nayeri:

haha,
    he dames, gaan jullie wel eens een keertje vroeg naar bed!!!
    wat een heerlijke uitzicht. geniet nog van die vele rust en warmte want hier is het ijs en ijs koud.

liefs nayeri