Net als in de film... - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu Net als in de film... - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Merel Josephine - WaarBenJij.nu

Net als in de film...

Blijf op de hoogte en volg Merel

12 November 2013 | Filipijnen, El Nido

Vanmorgen opgestaan met het zonnetje stralend boven de zee. Weer een goeie dag om naar het strand te gaan, gewoon lekker te relaxen en misschien eindelijk ons boek uit te lezen. We hadden erg graag met een motor naar het strand gereden, maar helaas nergens chauffeurs te bekennen. Lang wachten in de warmte was ook niet een optie, dus toch maar weer een trycycle nemen en op weg. Op het strand weer een mooi plekje gevonden en gesettled. Of het een hele ideale plek was, twijfelde we later wel over. Er viel namelijk 5 meter naast ons een kokosnoot uit de boom. Die wil je niet op je hoofd krijgen! Overgens bleek even later dat ons geplande rustige stranddagje een hele andere wending kreeg. We maakte kennis met mensen uit Israel die een reallife serie aan het opnemen zijn hier. De cameraman was erg gemotiveerd om ook van ons wat filmpjes en foto's te maken in het water. Even later waren we hard aan het werk. We hebben na afloop meteen het resultaat kunnen zien omdat de cameraman op het strand zijn resort had. Super gaaf wat hij er van heeft kunnen maken. Helaas was het water vandaag troebel dus perfect is het niet, maar toch leuk! De rest van de tijd werden we overal op de foto gezet. gemerkt en ongemerkt. Zo voelt een beroemdheid zich dus. We hebben als afsluiting op het strand naar de geweldige zonsondergang kunnen kijken met natuurlijk nog meer mooie foto's! Ons laatste avondje in El Nido brengen we door in onze vertrouwde Pukka Bar en we twijfelen nog of het straks opblijven wordt tot 4.30u (dan reizen we weer naar Puerto Prinsesa) of toch een paar uurtjes slaap te pakken...

• 12 November 2013 - 20:42

Nayeri:

hoe heet hrt film wat jullie voor hebben gespeeld die wil ik graag terug zitten
    wie weet worden jullie een ster. Ja jaaaaa..

nog veel plezier en tot gauw
    liefs nayeri